Tuesday, February 19, 2013

Penat La Oii.........

hai, pakai baju biasa ada gotong royong ke?

tu baru satu

eh ada 5s ke?

erk....

eh pakai seluar?

Aku pakai seluar je pun bukan aku tak pakai spender.Adeh !! la.Aku pakai seluar dengan tshirt je bulan ni sebab kelas aku 1 bulan penuh.Kiranya bulan penuh la semester ni.Eh sebelum tu aku kena sound dengan bos masa nak apply cuti.

Semester 1 dah ajar?Bila nak ajar ??

aku pun diam je la.nak buat acanerkan.malas nak layan la.kan dilayan dengan aku aku sekali meroyan.gasakkkk !!! kau la.ikutkan sebelum ni kaum adam je yaang ajar modul tu.Tapi disebabkan beberapa faktor makanya aku pun terpaksa la mengofferkan diriku untuk mengambil modul ni dengan relahati.cakap banyak pun tak guna.nak maki pun buang masa.

perasaan?hahaa memacam perasaan ko.aku dah 3 ke 4 kali pergi kursus pasal modul ni.tapi pandainya idak.tu la kalau kita tak apply memang tak akan hengat kan.belum ajar memang memacam hal.bila dah ajar pon emm boleh la.tak ada la susah sangat.ye dak?nak nak kelas aku ada 2 orang tua.adeh !! sempott makcik.soalan kadang saja nak trap aku.haish !!!! ada juga aku sekeh kan.

aku ada masa 4 minggu untuk habiskan modul ni.sempat tak sempat kena sempatkan juga.

dah la haritu aku sibuk kenduri kawen adik ipar.hah yang tu ada cite tau.mesti korang tak caya.aku bekerja keras okeh.memang siaran langsung.badan aku memang penat.macam tak rehat je kan.kenduri 3 hari aku bekerja keras.then balik mendobi melipat mengiron.lepas tu aku kelas kehulu hilir.kelasnya kat belakang, opis depan.sambil sambil tu aku ngemas belakang sekali.dengan menghadap perangai orang meroyan lagi.sempootttttttttt

Ok biarkan dia meroyan dengan labu labunya.Kita teruskan dengan cerita asal.Huih !! aku kelas sebulan straight.Tapi eh eh dah nak habis la pulak.Ala,cepatnya nak habis.kihkihkih lega !!! nyah.

penat ke?ala, bukannya mengajar berlari

oh engkau, sedapnya cakap.tak penat kau cakap.Sambil tunggu diaorang buat kerja aku plak menyambil mengemas apa yang patut.Oh memang semput la.Banyak benda yang patut boleh dibuang.Nak simpan lagi.Aduh la.Yang order teruskan order.Yang ada tak dicheck ok ke tak.mana tak stok menimbun.Nah, aku dah buang separuh.Habis cerita.

Lepas ni aku rest 2 minggu dan lepas mereka naik cuti sem kelas aku semula.Fuh !!!

Eh eh next week kena buat soalan.horeyyyyyyy !! tapi?ada yang tak best la.

No comments:

Post a Comment