Sunday, May 27, 2012

kabinet dapur --> sejarah kelahiran

Actually dapur aku biasa biasa je la.Tak ada la grand mana.Alhamdulillah dari aku tak ada kabinet dapur.Aku sedar aku tidak berkemampuan.tetiba je tacink

Ok kita teruskan ek..


Memula susun la bata ek.pastikan sudut 90 darjah tu.


Disebabkan dapur aku bentuk L.Kena la buat 2 susunan bata


hah aku buat base dia batu simen.lepas tu letak la mozek [ apa aku mencarot ni ]


sinki ada 2 sebab kalau 1 confirm gaduh nak basuh tangan .. haha


bawah sinki 


kepala paip pun bodoh je kan?....haha 


jangan lupa letak lampu.nanti ko nak masak lempeng gelap pulak


eh patutnya aku kena cakap....pegi la kedai tengok kabinet yang MAHAL sesuai untuk umah bangelo korang.haha


tadaaaaa .... siap kitchen kabinet aku.alhamdulillah...hanya ini yang aku mampu
- oi izan oi, kalau masak pun malas tak payah nak bagai bagai la ya -


No comments:

Post a Comment