Thursday, February 21, 2013

Tiada Yang FREEE...

mak rasa ,sejak 2 menjak ni kan pinggang mak sakit la, nak kata datang bulan tak juga
oh, yeke nok's. 
Ye la nyah, kadang tu nak solat pun duduk tau
oh dah macam embah embah kan 
embah pun semayang diri nyahhhh oiii, faktor usia kot ek
ye ke? aku tak pulak rasa macam tu, sebab aku makan suppliment kalsium 
ooo ye ke?kau memang makan ke?
urm, ha ah la aku makan suppliment, gigi aku pun tak ada darah darah, kan kadang ada orang tu gusi dia kuar darah kan 
hah, ye la.gusi aku pun kadang macam tu juga
urm, ye la tu.ko kurang kalsium. 
ni pun kaki aku kekebas juga kadang tu
oooo kau kena amik suppliment ni.kau rajin tak minum susu? 
kadang ikut mood la

**antara petikan aku dan kawan suatu malam...

Selang 5 hari dari tarikh aku berwassup tiba tiba

zan, nanti datang depan ambil barang u dah sampai
erk?saya?...hah ok ok 

dalam hati aku berdetik ' eh bila masa pulak aku order barang ni,rasanya tak ada pulak aku beli barang '

sekali aku bukak???...hahaha hambek kau, kawan aku pos pil kalsium ok.aduh la...dalam hati berbunga bunga, eh eh baiknya dia.aku pun sms la dia.

eh pil dah sampai , tenkiu. berapa ek 

[ ok fine aku berbudi bahasa.ikutkan x perlu tanya rege, sebab aku tak pernah order pun kan ]
oh ye ke dah sampai ya, ummm 68rm

ok , dah nampak??? tak ada yang FREE KAT DUNIA ni.Kalau dia cakap ' eh tak apa la, kau kan sakit pinggang kau makan la ubat tu mana tau serasi, next time baru bayar'....ni dia bagitau rege.Dah tu?tak paham paham lagi.

No comments:

Post a Comment