Tuesday, April 23, 2013

Bila Nak Habis ...

Assalamualaikum, selamat mengundi - ehek's tetiba kau selamat mengundi.

Kalau kita nak cerita tetang perjalanan kehidupan kita hari - hari, ceritanya hampir sama.Malah kaitannya juga seolah tidak pernah putus.Itulah namanya kehidupan.

Kalau nak cerita tentang kerja yang kita buat, adeh.Mengeluh tu dah memang sesuatu yang pasti.Kenapa mesti mengeluh? itulah kerja kita, buat sudah.

Pang !!!!!!!! satu tamparan manja melekat dipipi, oh baru tersedar dari lamunan, haish, konon la cakap jangan mengeluh padahal? diri sendiri tu kemain juga.Mengata dulang paku serpih, eh eh aku tak ngata orang walaupun aku memang over lebih.Tapi bukan mengeluh, aku meluahkan je.Ok, mengeluh dan meluahkan adalah satu perkara yang berbeza, urmmm fakta atau auta?.

Malas nak cerita pasal kerja orang lain, mari sini aku cerita pasal kerja aku.Kerja yang aku rasa macam tak sudah.hahaha tolong ketawa.Aku kan suka buat kerja last lastttttttttt minit.Sampai kena minit la.

Sekarang? aku patutnya nak buat 5s segala macam dokumen terperingkat atas meja aku ni.Kalau sapa tengok meja aku?boleh kena darah tinggi okeh.

Aku baru je semalam masukkan dokumen pelajar untuk semester 1.Alhamdulillah lega sekejap.Haritu berhempas pulas siapkan kertas kerja tugasan dan menanda.Fuh !! peluh ketiak gitu.Habis masukkan bukti dalam portfolio dengan penuh kesabaran [ sebab pelajar semester 1 sangat sangat sangat menguji kesabaran ] maka habis bab ke 2.Bab ke 3 iaitu sign kat RPK belum lagi.Nanti ada kekuatan akan ku lakukan semuanya.Sebab sekarang ni kelas orang lain.Aku hanya menyelit manja je.Sebab dia tak masook pon kelas.

Semester 3 punya dah habis semua, lega.Lepas ni nak kena masukkan markah pulak.Oh ya semester 1 ada lagi 1 modul tak masuk kelas.Sabar la wahai kelas, tak kemana cikgu ko ni.haha sempott.

Itu cerita kelas, oh seperti yang semua belum tahu.ASET adalah salah satu benda yang aku paling malas nak handle.Tapi? aku kena handle juga.Macam tak best kan?Hah, mana pun kerja kan.So, kau kena buat semua tu.Aku nak riak sikit je boleh tak?melalui pemerhatian aku, hampir 98% barang dalam bengkel aku ni aku tau.So? korang jangan nak kidnap barang yang aku jaga.Kiranya kalau orang sebut je nama barang tu inshaallah la aku akan ' oo barang tu di makmal A almari belah kanan no 2'.Hah, hebat tak saya? hebat tak? tapi lagi 2% tu ala ala macam, eh eh japppppp 2 saat.

Patutnya aku kena update DATA, ohh sangat malas.Nanti ye saya buat.Jangan marahhhh.

Lagi 2 minggu lebih kurang la.Ada pertandingan robocon.Oh mai goddd.Buku program aku sebenda tak buat & tak sentuh lagi ko.Lepas tu terus pertandingan kemahiran kimpalan pulop.Aku j.kuasa makan.Oh aku sangat sibuk - sibuk lalat.

Aku rasa kalau aku cerita mau sampai besok, buat masa ni sampai sini je la dulu ek.Nanti aku sambung cite lagi.

Aku nak kemas meja ni hah, serabotttttttttttttttttttttttt.

OMG !! minit mesyuarat untuk j.kuasa kebakaran belum buat.


rinduuu dia...

No comments:

Post a Comment