Monday, May 20, 2013

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru ...

Eh bestnya cikgu dapat banyak hadiah.Oh itu cikgu lain bukan aku....ye kawan², bukan aku yang dapat okeh.Yang ada cuma sebiji kek dari student india.Tu pun sebab semalam kami dah berzikir.haha

Kejadian ini akan berlaku 10 tahun sekali.' Hari guru disambut meriah diseluruh negara ' itu tajuk buletin utama malam ni.Hah, meriah la sangat kan.Tapi kat tempat aku, hari guru sama je macam hari khamis yang biasa.Tiada yang luar biasa ok.

Tiba² ada satu student india ku datang ' puan. mana pengajar lain? '.Aku pon jawab ' hah, tak da orang la, kami berdua je, dah kenapa? '... 'saya nak suprise' sambil tersengeh sengeh.Dalam hati, arghh sudah minachi ni.Nak seprais apa pulak la nak buat ni.

Datang lagi budak tu bawak kek ' wah !! kek ke?tenkiu tenkiu tenkiu, bila beli?'

'saya suruh abang samsuri tolong beli .. hehe, puannn i love u '

Waduh !!!!...tersentap kejap.Ada juga yang nak hargai kami ni.

 ' walaupun rupanya sememeh .. ku tetap terharu '

No comments:

Post a Comment