Wednesday, June 26, 2013

Di Manaaaaaaaaaaa.....

Assalamualaikum, salam jerebu.Eh eh masih jerebu kan kat luar sana.

Kehadapan semua sahabat yang merindui diriku ini, kesenyapan ku beberapa ketika adalah kerana ku banyak sangat aktiviti yang memerlukan komitmen dariku.Nah !! orang kalau populer dan hangat memang menjadi rebutan semua.Korang kena percaya tau kata - kata aku ni.Hik's

Last entry aku pasal SELAMAT HARI GURU buat semua.Lepas tu memang tiada entry, woaaarrrrrrrrr..apa yang terjadi?Oh lepas tu kan sibuk dengan pilihanraya, masakan kalian lupa.Aku juga turut sibuk membuat kempen 'TOLONGLAH PANGKAH SAYA'.

Lepas je pangkah, aku terlibat untuk menjayakan Pertandingan Robocon.Ko bayangkan la.dengan kelas aku yang ribut taufan, mana nak bagi mereka tugasan, mana nak pergi meeting, mana nak menanda.Wah semuanya ke mana kan.Habis je Pertandingan Robocon aku terlibat pulak dengan Pertandingan Kemahiran.

Walaupun aku hanyalah seekor serangga sahaja, tapi aku kena la tunjukkan komitmen terhadap kerja yang dipertanggungjawabkan ye dak?Eh namun gitu aku sempat juga online.Kan online sebahagian jiwa saya.Ei macam geli je kan?..geli erk !!

Lepas tu mula la sibuk dengan nak siapkan tugasan student semula.Sebab mereka dah nak habis.Oh sapa cakap kami senanang lenang? terima kasih pada yang cakap tu.Kami sememangnya goyang kaki der, hah..lempang mau?

Habis peperiksaan nak menanda, bila semuanya selesai.Ewah !!! ada pulak majlis dah nak dekat ramadhan ni.Amboih , tak senang tau nak puasa sunat.ehek's.

Pelancaran Kolej Vokasional akan diadakan kat tempat aku kerja.Oh Myyyy......terima kasih atas tugasan baru ini.

Roomate ajak kita bercuti tau.... ehem ehem

No comments:

Post a Comment