Thursday, January 9, 2014

Badak Berendam Baru Keluar Dari Gunung Berapi ..





Assalamualaikum..

Akhirnya aku kembali semula setelah berbulan bertahun bertapa didalam Gunung Berapi.Dan masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2014.

Aku sebenarnya ada je.Hari - hari pun macam biasa, cuma untuk meluangkan masa untuk menghapdet blog ni aku rasa macam ala - ala malas dan beralasan.Ok semua orang pun ada 24 jam.So tak ada alasan nak cakap tak ada masa.Senang je kalau ko mengaku 'aku malas'.Hah penyakit yang sangat tak ada ubat.Dasar Pemalas.

Aku bersiaran dari pejabat.Hah izan yang dulu bukan lah yang sekarang.Aku?masuk kerja jam 8.30 pagi dan punch out 5.30 ptg.Sebab kadang aku berulang dari senawang - cyberjaya.Phew !! orang cakap, alah bisa tegal biasa.Perjalanan mengambil masa 1 jam 15 minit [ faktor persekitaran ], kadang 1 jam boleh sampai.Kadang 45 50 minit [ ini berdesuppp ].Tapi average 1 jam 15 minit, orang putih kata just nice.Bergantung pada trafic light sebenarnya.

Kalau nak cerita pasal diri aku selama aku tak update.Oh banyak sangat cerita aku nak hebahkan pada masyarakat setempat.Ye la last 1 sepetember 2013.Berbulan siap bertahun kan.Dari aku masuk wad berkampung 8 hari sampai la roomate masuk wad kelaur masuk wad kami ni sampai lah rumah aku katanya ada orang pecah masuk dikala aku otstesen.Oiiii all in 1 kau cerita aku.Itu aku tak cerita lagi pasal opis aku.Pasal kerja kerja aku.Pasal aku beli cincin baru, jam baru malahan suar dalam baru.Hahaha kan?

Alaaaaaaaaaaaa.... dah 5.30ptg.Aku kena balik dulu sebab harini penat ber 5s kat opis.Inshaallah akan aku ceritakan segalanya.


No comments:

Post a Comment