Tuesday, October 16, 2012

Marilah hantar padaku.....free op cas ok.

Tak terkata, terkedu 2 saat.Nak nangis pun ada.Nak gelak pun ada.Mujur tak nak pengsan.Agaknya kalau ku pengsan, harus juga ku tersadai sampai besok.Sapa la nak angkat aku yang macam badang cute ni kan.whewww !!

Itulah kan.Orang kata jangan tak suka dengan barang, sebab dia sebenarnya tau yang kita tak berapa suka dengan dia.Tapi, aku bukan la tak suka sangat.Suka juga.Cuma lite lite je la...ehek's

Ok, semua pun mesti melopong sambil dalam hati nak menampo aku kan....aku 'BASUH MAKCIK LUMIA BELACK'...oleh itu?apa perasaan yang sesuai untuk ku dikala itu.Rasa nak bogel kat tepi sigemuk samsung tu pun ada....

Ye la kan, nak dijadikan cerita.Aku memang selalu tau kalau nak mendobi akan hangkut mana yg nak dibawak turun sekali [ umah aku double storey,bukan atas pokok ya ].Dihari kejadian, ku lantingkan tepon tu dalam bakul baju kotor la.Biasa memang macam tu pun.So, memang tak ada hal.Masa masukkan kain dalam mesin basuh, selalunya ku akan kirai sesatu, termasuklah suar dalam coli semua.Ku akan pastikan tiada anasir tak sepatutnya ku basuh sekali.Tapi kali ni ku buat juga, cuma masa ku ambil baju kurung keje tu ku hangkut segumpal sepasang, masa ku nak masukkan tu kan.Dalam hati tedetik, eh eh kenapa macam berat je.Tapi, ku humban juga la.....konon macam ' ala, baju kurung ni bukan ada apa pun, kan aku pakai tadi pegi koje'.

Dah setop mesin dah nyanyi2 dengan girangnya, aku pun menghangkut kembali ke dalam bakul.Memula tu tenang je, sampai la giliran seseuar dalam .. nah !!! hambek kau.Baik punya port dia landing dalam tu.uwaaaaaaaaaaaaaa !!!! pitam 2 saat ko tau..sampai kesejukan la.Cuma tak putih je.Bayangkan la...hampir 1 jam duduk dalam tu, siap softlan lagi.Memang mantap....

Jadi sesapa yang nak cuci tepon bio bersih suci murni, jangan sesegan ya.Marilah hantar padaku.....free op cas ok.

No comments:

Post a Comment