Saturday, October 6, 2012

Cak !!..

Cak..nampak kita tak??..hah lama sungguh ku tidak bercerita walaupun banyak cerita meh.Nanti kalau aku cerita pasal hopis aku ada plak kata, eleh kau ni salah orang je nampak..Kalau aku cerita pasal jenjalan kolumpo ada juga yang bunyi eleh,pegi kolumpo pun nak kecoh..kan aku cerita aku makan keni rojes kat s2 ada lagi cakap,oi..keni rojes je pun.tu pun nak bagitau satu donia.Kan aku cerita..psssttt !! haritu aku pegi JPO ko..harus ada yang cakap...ala, kekwat ok JPO pun nak bgtau.hikhikhik...tu macam nada nada cemburu je sebab ko tak pernah pegi jpo kan?.haish !! sudah sudah.

Sekarang ni kan fenomena adam hawa.Oh aku sudah terjebak la katanya.Harus ku ada donlot semua episod takat ni.Ye la, asal bukak je FB semua berebut nak jadi ain sebab nak kan abam pailet tu.Aku?tak payah la nak jadi ain.Aku nak jadi mama.Kan seorang anak perlu sayang sayang dengan ibunya.Manakala ibunya perlu berikan sepenuh kasih sayang pada anaknya.Hah, kalau jadi ain, lambat sangat nak pelukciumpenuhkasihsayang dengan am [ sah ! gila talak ]..haha kan?

Haritu aku kan sibuk dengan ON DIET.Yeps,aku masih on ya.Dah 1 week tak makan nasi [ beb, DAH ke?..kalau 1 week tu BARU ok bukan DAH ]..oh silap3.Baru 1 minggu tak sentuh nasi.Tekak rasa nak telan nasi oi [ Nasi arab dah joget depan aku oi....apakah??].Nafsu semata mata ni oi.Kena kawal izan oi kena kawal.Tetiap petang aku layan badminton.Fuh !!!..berpeluh peluh ko.Macam mandi pun ada.Penurunan?..haha rasa macam nak sembunyi dalam baju am je tau.Aku pun tak pasti sebabnya timbang umah aku ni sewel lebih dari aku.Kan aku naik dia ringan..kan aku henyak henyak dia berat.Ok..sebelum sebelum ni berat aku memang mau 73 - 75kg gitu la.Itu memang ISO dia.Tapi last week aku timbang pakai nimbang klinik..eh eh 71kg.Dimana silapnya ni kan.Kalau kat ghumah harus lah 69kg [ kalau timbang umah alwaz la mak selim melim ringan macam belon epibesday, padahal?badan umah macam belon udara panashhhh ].Cuma kalau pakai suar tu kadar kepancitantayarsudahtidakbegituketara.Makanya aku decide sendirik yang ok saya turun la dalam 1 kg lepas main badminton 1 minggu.aci dop.....

Kalau aku cerita,memang tak sah la kan kalau tak cerita pasal donia pekerjaan aku yang penuh pancaroba dikelilingi olehorangorangyangperasanbagussangatsesemuaponnakjadiboss.Letih oi lelemak aku cenggini.Tapi, aku tetap la cenggini tiadaperubahanyangketara.ahak's.Aku kan suka buat keje last minit [ fine !! aku penah kena sembur sebab kes buat keje last minit -->brengsetlok !!! ].Dari kau suka mengeluh...lagi HAMPEH !!.Tapi aku tetap tiada motivasi.Sudah3..aku sudah letih semua ini.[ oh FB tak letih plak ].Ko tau,kalau duduk bengkel kan semua nak kena buat tau.Kalau takat menjadi pencacai tu memang confirm la kan.Jadi makcik clener jadi mak supir jadi guru vokal bukan sekadar rupa jadi neelofa makcik kedai potostat itu sudah nyata..yang terkini adalah jadi KAUNSELOR.hampeh.co..my.kuangasambetol.Ada ke keje dia kita kena backup.Habis keje kita sapa nak backup.The problem is,helooooo....tak ada kene mengena tau dengan bengkel.Siap suruh buat portpolio lagi tu.Kalau diamati semua tu adalah keje beliau.Alasannya adalah kami ni rapat dengan setudent.Hamboihcukupbesorbontot ko ek buat statement cenggitu.Dah la buat soalan tanya hobi la..perasaan la..kira mcm peningkatan kendiri pon ada.Dah kalau kami buat semua tu.Ko buat apa??selain dari detimdetimsambiltengokwayangdanmakankeropok?hamboih !!!!.....

eh eh setop dah la ek.....kunaksesiapninakpegikolumpo

No comments:

Post a Comment