Tuesday, October 23, 2012

Uish !! Boleh Kejar Ke..? nangeshhhhh

Wawawa...aku dah kembali kepada aku yang asal.Seminggu kursus macam tak cukup je kan.Kalau sebulan memang osam la.Puashati la kan kalau dapat kursus sebulan.Wah !! meriahnya idop.

Bila berbalik kepada asal memang idop pun akan huru hara jugak la.Jiwa pulak memang kalah tsunami melanda.Perasaan bercampur macam ABC letak eskrim.Memang semua rasa.Pahit manis maung semuanya ada.Aduh !!!

Aku?wawawa....tengah pikir la sangat nak start dari mana ni oi.Semua pun nak dibuat & kena buat.Kadang macam pelik juga bila ada orang buat statement bosan la tak tahu nak buat apa.Amboih, indah betol idop ko ek.Apa kata meh sini tulun aku mana yang tak patut.

Balik je dari kusus aku start masuk kelas.Eh eh ye la kan.Aku dah 2 bulan tak handle kelas.Tapi, bukan bermakna aku bergoyangan sajek.Kena layan kerenah kerenah birokrasi lagi.Phuihhhhhh [ sambil kesat peluh ]--> kunun

Jadual aku boleh dikatakan macam macam jugak la.Urm, kena request organiser ni.Tak pon nak rekues PA..ops, tapi tak mo PA yang suka jerit jerit tau.Mak tak rela u [ verangannnn ]..ok sudah.

Bebalik kepada cerita asal, aku start kelas untuk 2 minggu.Oh nampaknya aku berada dalam keadaan yang agak cemas.Sebabnya, ko cuba tengok kalender.2 minggu kelas aku termasuk ada raya korban.Makanya 1 hari dah burn begitu je.Selasa budak ada subjek umum, burn jugak.Khamis pulak mereka dapat balik awal.Situ pun dah rugi 1/2 hari.Dah boleh habis kerja 1 task aku kasik.Oh rugi, dah tu hari isnin pulak ada korban mengorban kat institut.Oh tidak, nampaknya budak punya kelas akan jalan seperti biasa la.Aku abaikan semua aktiviti tu.Kalau tak?bila nak siapnya kan.Yang atas tau melalak je nak itu nak ini nak cepat.Aduh duh duh..

Habis je kelas, Minggu berikutnya aku kena pegi konvo kat picc.Oh bukan aku yang konvo.Mereka mereka yang konvo.2 hari je pon.Tapi tu la.Termasuk hari persiapan 3 hari masa ku berlalu begitu je.Mana core abilities tak marking lagi.Mana yang subjek 2 minggu tu tak marking lagi.Tu tak termasuk reject paper.Oh tak dapat ku bayangkan.Hah lepas tu aku amik subjek lagi untuk 3 minggu dah terus final exam.Cemana nak ku bayangkan lagi?.Memang tak terbayang la.Aku rasa seperti biasa, memang harus ada segi betumbuklumat lagi semester ni.Sebabnya ada yang sukati atok nenek dia akan masuk kelas orang tanpa prejudis...uwaaa!!!!..

Nak nanges lagi bila laporan aset tak siap !!!.....☺☺☺

No comments:

Post a Comment