Thursday, January 24, 2013

Rasa Macam Nak Cepukk Je ..

Kejadian berlaku beberapa bulan lepas semasa kami sedang bercutian dengan girangnya ::-->

rumate : erk, alamak...kenapa tak boleh masuk gear ni.eh eh pesal ni.

ok, time tu memang panik la kan.Uish, jangan buat hal,Dah la mood percutian ni.Time ni aku la lebih cuak, tapi muka tetap kena menten relak's.

aku : laaaaaaaa, mana nak masuknya tak tekan clucth 

wakakakakaaaaaa.....aku ketawa macam pontianak lepas dapat loteri.

aku : hah, tu laaaaaaaaaaaaa nak sangat yang tekan clucth kan.Sekali bawak yang tak payah tekan terus lupakan clucth

rumate : haha, tu la dah lama tak bawak [ sambil buat muka sehabis cover ], lupa pulak.

kihkihkih, memang tak kelakor sangat jugak.sebab kalau selalu mau jahanam teter mesia kita.oh saya amat cintakan barangan buatan malaysia.

No comments:

Post a Comment