Wednesday, January 23, 2013

Sukar Untuk Melupakan ..

"Dah - dah la zan, tahun 2013 ni patutnya tahun untuk berbaik baik, maafkan la dia, lupakan apa yang dah berlaku "

Hamboih, kemain lagi mereka menasihati aku.Ok, sebagai manusia biasa aku boleh memaafkan sesiapa saja pun.Aku tak kisah semua tu.Tapi, aku juga punya hati & perasaan.Hati aku bisa terluka kayak kalian.

Untuk memaafkan tiada maslaah bagi aku..

"Baiklah, saya akan memaafkan semua kesalahan yang telah dilakukan,& saya juga ingin mohon ampun & maaf atas segala kesalahan yang telah saya lakukan "

Mudah, senang kan....

Untuk melupakan apa yang dah terjadi, oooooo yang itu aku minta maaf sekali lagi.Sukar untuk aku melupakannya & akan tetap terpalit dalam hati aku ni smapai bila.Nak nak bila ia melibatkan seluruh kehidupan aku amnya.Memang TAK AKAN aku lupakan.

Mungkin orang tak paham kenapa susah sangat aku nak lupakan.Ya..tak kena kat batang hidung korang memang la tak akan paham.Tapi, bagi yang DAH KENA, wowowowooooo memang sukar nak lupakan semua tu kan.Tak apa la.kita bersangka baik sudah.

1 comment:

  1. bkn aku nk mnghasut ke ape tapi aku pon prnah lalui sumer neh kak..

    ReplyDelete