Monday, August 19, 2013

Kih Kih Kih ..



Assalamualaikum semua,

Selamat Hari Raya, dah puasa 6?..kihkikih

Semua masih mood raya ke?udah udah la tu weh.Moh poce 6.Aku?Dah tentu la belum start lagi.Adeh, bila nak start ni.Harini dah 12 syawal.Alamak, kena start cecepat ni.

Aku dah start kerja harini, nah !! sekarang ni aku tengah pening nak start dari mana.Ambik kau, sijil melambak atas meja yang nak diagihkan.

Raya haritu ramai juga tanya spec tugas aku, nanti la ya, aku akan ceritakan apa yang aku buat like kakak kerani ni.Hahhhhhhhhhh, ambik kau.Yang penting hati bahagia.

Kalau sebelum ni, dah tau apa yang akan jadi.Tapi sekarang maca, oh myyy saprais la.Macam magika.Sebelum cuti tak ada 1 lai kertas pun atas meja.Bila dah naik keje?nah !! rasakan kamu.Tak ada 1 pun ruang untuk letak tangan.hahaha

Ok la, aku dah nampak step pertama aku nak buat apa...

Daaaaaa

No comments:

Post a Comment