Wednesday, July 17, 2013

Salam Ramadhan ..

Assalamualaikum....

Salam Ramadhan, rasanya belum terlambat lagi kan aku nak ucapkan?... Harini alhamdulillah dah 8 hari kita berpuasa.

Aku? eh eh dah tentu la masih lagi belum tinggal.Aku harap kalau betul pun kena ganti puasa biarlah ganti tu tak banyak - banyak sangat.

Mesti banyak juadah berbuka korang kan?.. tanya aku lagi?urmm.. dah tentu lah aku kena SHAKE dan minum minum serta minum sampai terbelahak.

Berat?..haha aku tak nak cakap sebab menjengkelkan.Faktor usia?urmm nak kata la dah tua tua ni kadar metabolisma ada menurun.Tapi ada la juga penurunan bukan tak ada.Tapi kalau aku gini 10 tahun lepas, confirm turun banyak kilo...tapi itu cerita 10 tahun lepas.Alasannya sebab kurang minum air....

Mungkin ada yang tak tahu, aku minggu ni adalah minggu teraakhir di tempat kerja lama, iaitu di lot 3298.Sebab lepas ni aku akan menjadi warga selangor, ingat tak lagu sayangi selangor..ewahhh !! kemain kamu orang nak suruh i nyanyi...awww !!

Akhirnya, berangan selama ni akan menjadi kenyataan, aku memang selalu berangan, berangan yang ' eh best juga kan kalau dapat kerja kat JPK'....hah akhirnya alhamdulillah, tuhan makbulkan berangan aku tu.Aku bersyukur sangat, bukan sebab apa tau.Sebab aku pernah dah riki riki tiket kapal terbang bagai.Konon la kot aku akan dapat sabah sarawak ke..ngeee !! mujur bukan berangan yang tu yang dimakbulkan.aminnn.kus semangatttttt ngeri gugurl.

Ok, aku sekarang ni tengah mensettlekan apa yang patut.Aduh, aku tak siap lagi ni.uwaaaa !!!! aku kalau boleh tak nak pergi tinggal macam tu.At least yang aku tinggal tu tak ada la teruk bebenor. Ye dok?



Selamat tinggal 'bilik projek'

No comments:

Post a Comment