Sunday, May 6, 2012

ber IKEA la kita

Sabtu haritu kan Wesak Day.Punya la tak ingatkan hari tu adalah cuti.Makanya aku bersiap - siap untuk membayar yuran 'roomate'.Sekali,  nah kau.Kan ke hari tu adalah coti.Makanya pakcik jaga je la yang ada.

Nak dijadikan cerita , dalam pada terblur2 terus aku cadangkan 'YOK IKEA'.Itu kan cadangan yang paling bernas abad ini.Konon la nak ganti kerusi yang patah tu.Tapi, ye la ko kan.nak ganti kerusi la sangat.

Suka aku cerita jugak kat sini.Kebanyakkan barangan ikea adalah MADE IN CHINA.Dan quality dicontrol oleh ikea sweden [ betolkan kalau aku salah ].Maklumlah orang yang tak pernah pergi   jarang pergi dia jarang alert benda ni.Yang dia tau MADE IN CHINA tu tak ori.Itu je la yang dia tau.Kesian .. [ Itu lah ada internet tak reti guna -----> kata2 'roomate' bila aku semuaaaaaaa pun tak tahu ]

See?aku kan kalau dah cerita semua nak di selak habis.Ok mahap ya pada yang terasa.Ampun mahap.

Mari kita tengok apa ada kat IKEA yang buat parking senantiasa full...fuh !!


Tu dia, nak masuk parking


cantikkan?simple je


Ni aku suka, tenang je ---> dapat lepak tengok TV best ni


Wah !! biru gitu


Urm not bad juga


Ini letak kat bilik bacaan di 'banglo' aku pun ok [ feeling2 banglo la ]


Wah , ijau pun terbaik jugak


Ber'pulau' katako


Kalau la ada kusi ni ----> lepak sambil makan jemput2 ikan bilis


Kalau dapur aku cenggini punya luas ---> boleh guling2 kat dapo tanpa paksaan


Pilih la mana suka 


Lagi banyakkkkk pilihan ---> sila bayar didepan


Kusi bergantungan


Lagi gantung - gantung


lemari baju 


Siap ber'hall' lagi 


munger - munger pun ada


keh keh keh ----> setelah di'ikea' kan [ kita tengok tahan berapa lama ]


Hasil rembatan ---> tu je la yang mampu.Nanti pepelan aku kasi tebar apa yang aku borong tu

No comments:

Post a Comment