Tuesday, May 8, 2012

Tetamu 'WAJIB'

Korang pernah tak dapat tetamu 'wajib'.Ini bukan tetamu tak diundang tau.Ini lebih daripada tu.

Dia akan datang rumah aku bertandang bila aku balik kerja.Kalau pintu depan bukak dia akan masuk terus je lepak depan peti ais.Memang lawak sungguh.Macam kanak kanak la.Dia akan merengek rengek sampai kau bagi.Kalau dia tak puas makan pun dia akan merengek rengek sampai buat aku rasa nak lempang laju².haha.Mujur bukan hari - hari dia datang.Kalau tak?harus juga aku sepit buntuitnya kat ampaian.

Lepas je makan dia akan lepak² dan pepelan jalan terus keluar.Bagus bukan?dia cuma datang untuk makan saja.Kalau dia pancut?wajib aku sunatkan.

Kalau dia tak datang jenuh jugak la aku tunggu.Dia tak ada la comel mana.Tapi macam best je bila tengok dia makan.Senyap je.

Tadaaaaaa ... inilah tetamu 'wajib' aku :----> muka macam penyamun kan?


Boleh ek tido atas kapet aku ---> dush !! pertama & terakhir kau tido sini.Lepas tu jangan harappppppp..

No comments:

Post a Comment