Sunday, May 13, 2012

Kebun saya

Mari kita tinjau apa yang ada kat 'KEBUN SAYA' ----->


limau purut,jagung,kari,pegaga,tebu dan juga serai



pokok mangga


Ngeee !! part ni ngeri sikit macam segan nak idup je kan ----> izan, sila urus.
Tah apa apa bunga aku tu.SURAM je.memang kena 'take note' ni.



yang merimbun tu pokok lengkuas.memang banyak ubinya ko


pokok pudina shaniza bagi benih.senang je tanam dia.ni effect dari mak arab la bagi aku teh o pudina kat masjidilharam.segar je ko ---> lepak la umah aku.nanti kita ber teh o pudina.


pokok pisang tu bukan untuk dimakan tau.ada kenangan & cerita dia


haha...janji ada kaler - kaler boleh la kan 

Buat masa ni tak ada lah nak berfontain segala.Takut tak terjaga la.nanti jadi kolam jadian pulak.ye la umah aku pun bukan la banglo.umah teres kos mahal je.Tak apa.nanti aku akan pastikan umah aku berbunga - bunga .tapi?nanti tu bila?

No comments:

Post a Comment