Thursday, May 24, 2012

Bosan ..

Macam bosan je kan?Itulah aku bab ngemas hias ni memang tak berseni langsung la.Kalau tengok umah aku dari dulu sampai sekarang kan sama je kekdahnya.Cemana aku beli camtu la time aku jual. [ hah? nak jual dah ke? ]--> ini statement nak kasi ko kurus izan oi.

Plastik alas tempat Tv tu.tah bila aku nak buang tak tahu la kan.Sebab umah aku ni jenis habuk memang tahap bedak kompek tau.So kalau ada plastik tu aku cuma perlu lap plastik tu je.jadi apa masalahnya kalau plastik tu dibuang kan? ---> aduh !!!! cetek sungguh pemikiran ku...malas nak pikir boleh?


 Kalau tengok bendaalah dalam lemari tu pun.Siap kau lepas ni ke tong drum sampah la kau akan dihiaskan.Macam semak samun pun hado kan?TV tu?saja bagi yang gemuk dok bawah sebabnya aku suka nengok TB gemok ni PUAS !


Pokok ni aku beli kat IKEA sekali dengan pasu.manakala anak patung mr.bean tu anak sedara aku tinggal.so dia jadi JAGA POKOK la merangkap pakcik landskap.haha

No comments:

Post a Comment