Sunday, May 20, 2012

Camat Perantin Baru

Kalau cite bab kawin ni, aiseh titer macam nak sanding lagi ok ---> dush dush dush.

Hah ! banyak la kau nak sanding lagi izan oi.Masa kau kawin dulu tak nak sanding seploh hari seploh malam.ni mula nak gedik2 kan?memang mintak kena lambung kekdahnya.

Aku buat 5s tah untuk kali ke berapa puluh kali memang tak boleh nak kata la.Kali ni aku ambush setor kenit aku bawah tangga tu.Pergh !!!! penuh ok bilik tu.Kalau ada kucing beranak pun kau tak tau ok.Asal ada je benda nak disimpan [ walaupun sebenarnya itu adalah 'sampah' ] mula la humban dalam tu.Kalau ada pemeriksaan KEW PS? memang kantoi !!! -----> WAJIB AKU DAPAT 'MEMO' LAGI ok....

Dalam aku bongkar2 tu sekalik?boleh pulak jumpa benda alah ini ---> oh my god, dah 8 tahun aku kawin wupernya ...




keh keh keh .. 


kad jemputan saya 



No comments:

Post a Comment