Friday, May 25, 2012

cerita lama --> home sweet home

Aku bosan tak tahu nak buat apa [ banyak la kau --> lipat kain kan boleh ].Belek belek xternal jumpa plak gambar2 rumah contoh kat koleksi taman aku duduk ni.Orang cakap TBS ni umah mahai.Ye ke?tah la...katanya lagi orang kaya kaya  terlebih duit je boleh beli umah kat sini? --> haha aku kaya ? duit aku buat kapet katanya . aminnn

Ini koleksi D'Elise tau.Umah 2 tingkat.Rumah ni pun dah ada orang duduk.MAHAP la ek tuan umah.Masa ku ambil gambar ni rumah CONTOH....

** patut la tak digalakkan beli ghumah contoh..hehe ada sebabnya.


RUANG MAKAN 


FAMILY HALL ATAS katanya ..


BILIK UTAMA --> rasa nak tido je


BILIK UTAMA jua...


BILIK ANAK BUJANG --> kalau ko ada anak bujang jantan boleh la buat bilik cenggini


KATIL SI BUJANGAN


ala....esek2 bilik utama kan?


RUANG TAMU ----> model sebagai hiasan


DAPUR --> eh eh dapurnya 'maya' hek


JAMBAN --> ada reben lagik 


LANDSKAP --> boleh la tanam tepi umah mu itu [ jangan jadik utan macam umah aku plak ek ]

So aku tebarkan la ek gambar - gambar ni.Mana tau boleh dijadikan sumber inspirasi.kan korang ada yang beli banglo 2 tingkat, semi D 2 tingkat, umah setingkat akan jadi 2 tingkat ... ayark !!!


No comments:

Post a Comment