Thursday, May 3, 2012

Cerita Aku ..

Tadaaaa ... korang tanjat berok tak belog aku dah CLEAR.Sila la tanjat . sila la .. sila la ..

Gila kan paksa orang tanjat macam berok.keji ok.Aku dah buang cerita lama.Dari 1001 kisah sampai la tak kisah.Disebabkan aku ni suka sangat cakap 100km/j.Aku pun tukar jadi cerita aku.Lagipun kan korang suka sangat nak dengar cerita dari aku kan.Ada yang sampai buat keje part time la nak sekodeng aku [ ok,ini dah sangat sangat lebih ---> sapa aje la nak tau pasal ko izan oi .. senget !! ].

Aku kan cepat bosan, sampai lah satu ketika dulu ex-roomate aku cakap dengan aku ' apa? kau nak kawin ke izan, eh kau kan cepat bosan, ko jangan nak bosan - bosan dengan laki kau izan , jangan buat pasal ' ----> haish !! kamu jangan la cakap cenggitu.Memang la aku cepat bosan, tapi kalau kawin aku tak bosan.mana mungkin aku ni nak tukor2 laki.ingat aku ni cikmelahratukebaya ke? 

Kalau sesetengah kawan aku cakap ' kau ni tak tetap pendirian la izan oi '---> ha ah la ek.Betol kata kawan aku tu.Aku memang tak tetap pendirian.Contohnya nak pegi makan.memula set kat pala otak nak makan sushi.Bila sampai JJ je mula la tukar pikiran.Nak nak bila soalan ' nak makan sushi ke johnny ' ---> memang kelaut la.aku akan tukar terus.banyak dah kes tukar pikiran ni. nampaknya KAUNSELOR :: SILA KURUS.

Aku memang seorang yang moody . Sangat tak boleh nak kontrol tau.Sampai adakalanya nak lempang - lempang je diri sendiri.Kalau yang ini NIZAM :: SILA KURUSKAN. :)

Lagi apa ek?Hah aku ni seorang yang pemalaslipastahapmaklipasyanggemukdansangatpemalas.Tapi kalau aku dah rajin? haha masa tu semua persatuan lipas - lipas akan bermesyuarat la untuk selamatkan diri.Memang huru hara dibuatnya kan.



Opss !! Kan aku kata? Aku suka cerita kan..kan .. kan... NAH !!  INI LAH BUKTINYA.

No comments:

Post a Comment