Sunday, June 3, 2012

akhirnya ...

Alhamdulillah, setelah bekerja hampir seploh tawon, dapat jugak aku dapatkan apa yang aku inginkan.Syukur sangat sangat.Aku tak peduli la apa orang nak cakap pun,Nak kata 'ORI' ke ni?nak kata 'membazir je', nak kata 'nunjuk la tu', nak kata 'eleh....macam aku heran, macam lawo' .. itu semua aku tak pedulik la.Yang penting aku ada COACH original  occay.Yeps betul la...ni pestime aku beli bag yang sangat mahal bagi aku yang tak berapa nak 'ado ado' ni.Tapi aku PUAS sebab ini duit hasil simpanan aku.

Ingat lagi tak satu tika dulu aku pernah ajar cemana nak nyimpan duit 5 hengget?....hah, aku dah kumpul dan cukup untuk aku bayar deposit handbag ku ini.Selebihnya aku pakai duit backdated ' thank u pak jibb'. -->[ ampun ek roomate, saya beli tanpa pengetahuanmu ] 

Biarlah orang lain tetiap bulan beli handbag coach pun.itu 'dia' aku bukan la camtu.sebab duit aku tak la sampai boleh buat kapet kan.


**bag ni simple je..tapi, aku tersuka lebih pulak.....

No comments:

Post a Comment