Thursday, June 14, 2012

clorox mata

Zalim tak tajuk kali ni?..haha keji bukan.Ada ke patut suruh clorox mata.sewel ke apa.Ku ni saja je nak ajak kamu-kamu ni menclorox sikit mata.Verangan verangan sikit....

Kali ni kita cuci mata dengan handbag 'coach original' plak nak..ala, saja nak share share apa yang aku dok ngintai ngintai dengan korang sesemua.

Jom jom kita verangan --> bagi yang tak suka jangan nak sibuk ek..nah !! gegula pegi duduk sanun.jangan sebok.....:)


Pernah nampak jugak kawanku pakai yang ini...urm, ok jugak kan....


Yang ni tak payah nak verangan la..memang dah 'sangat ok'..haha


sebelum ni aku dok ngendap yang ini.siyes beb, lawa.siap ku terjah kat pavi...sekalik nengok rege butik?mak ai...baik ku beli gelang emas..tapi,kalau direct US tak ada la mahai bebenor dalam 8** dapat kot sekarang. [ tak silap aku timah *I*KL pakai beg camni kaler maroon]


ehem ehem.....lawa tak yang ni.nampak je macam orang tua [ kata orang ] tp?ok jugak....tak ad la tua sangat .lagipun aku bukan kanak2 lagi...ye dok.tua pun tua la .. 


yang ni lebih kureng sama cam yang atas...cuma kaler dan juga bahan je lain.


yang ni pun boleh tahan juga


dulu aku mmng target yang ini.tapi apakan daya, nak cari yang boleh sandang & silangkan...oleh itu, aku HOLD dulu yang ini.


hah, yang ni pun apa kurangnya....macam menarik perhatian juga.harga pun kategori mampu la jugekkkkk


dalam dia ..


ni semua time factory online sale...setiap khamis aku ngadap je...haha apapun tak boleh kan?....


yang kiri atas sekali pun ok...bentuk petak


suka suka jugak design atas tu....tp, lama lama macam urm....tak mo la 
[ tak ado duit yang cukop benornya ]


yang camni pun ok juga...bawak pegi fangsen2 je....**aku ni fangsen apa je kan?

ala....macam dah sangat sangat suka dengan design baris atas tu la...--> cemana?


pun ok juga...

**sekian sesi clorox mata kali ni...kita berjumpa dilain siaran...babai

2 comments:

  1. ater. yang mana satu kamoo punyer?? cekabo sket...

    ReplyDelete
  2. kamuuuuuuuuuuu.. yang mana lagi kalau tak yang ' SANGAT OK' ... op kos la teman punya yang sangat ok tu...haha

    ReplyDelete