Saturday, June 30, 2012

akhirnya ...

As salamualaikum, an nyong hase yo..

Kembali semangat setelah semangatku hilang, gara - gara si siput yang bisa membuat hatiku gundah gulana.Apapun terjadi setiap yang terjadi adalah kehedakNYA.

Kalian mesti rindu akan celoteh dan juga kemencarutan ku kan?Ala, tak payah nak tutup muka la.Katakan aja YA.Tak apa, aku paham [ tetiba rasa nak kena lempang ]--> haish !! sudah.

Back on track izan ... jangan merapu.

Akhirnya kalian, aku dapat juga memilikinya.Tak adalah apa pun bagi sesetengah orang.Tapi pada aku sangat sangat teruja ok.Ikutkan aku macam tak sesuai untuk ni semua.Tapi, apakan daya.Kalanya aku amat memerlukannya.Nak nak bila aku diWAJIBkan untuk menadah telinga menghadiri perhimpunan bulanan seminar yang ...urm.Dari aku sesakkan pala otak , kan ke baik aku dengar selawat ke zikir ke kan..tak pun dengar lagu yuna :::: terukir dibintang tak mungkin hilang cintaku padamu........

Bukan senang tau aku nak dapatkannya.Permohonan ni lama sungguh aku buat.Baru la sekarang di LULUSkan.Fuh !! alhamdulillah akhirnya.--> tenkiuk roomate.

Ingat lagi dulu.Aku pernah beli walkman masa aku internship kat p gudang dulu.Masa tu kan aku terpaksa korbankan duit makan tau, sebab nak sangat walkman ni.Tu hah dok ada lagi.Elok lagi rasanya tu.Tapi kena pakai kaset la.Tapi yang paling aku tak tahan adalah baterinya.Pakai bateri AA tu.Tak ekonomi kan.Beli memang la murah konon, tapi masa tu MAHAL ok.RM 59.90.


Mula tu aku nak beli yang biasa je.MP3 biasa je la.Tapi tah la terbeli pulak yang ni.Gigih ok aku mengerjakannya.Dikala orang lain semua sibuk dengan IPOD la...Samsung SIII la...IPAD2 la..IPONE..tapi?aku hanya excited dengan siRED.

Dan juga...............................

:
:
;
;
;
;
;
;


** wink wink **

No comments:

Post a Comment