Saturday, July 21, 2012

JJCM NS-PHG -TGNU2012 - part 3

Perjalanan diteruskan lagi ke destinasi seterusnya iaitu ---> Kuala Terengganu.


Gerak dari kemaman pukul 05.32ptg dan dijangka sampai kuala terengganu  07.09 ptg dengan kelajuan 75km/j [ kalau ko bawak laju .. lagi cepat la kot sampai ] .Perjalanan sejauh 130km.

Biasa la kan, memang tersasar dari estimate masa yang di bagi tu.Sebab trafik agak slow kat bandar kemaman tu.Ko berhenti beli makan makan tepi jalan lagi.

Sampai je Kuala Terengganu ngam ngam azan magrib.Kami meneruskan misi mencari chalet.Biasanya aku ni memang tak ada la nak booking booking.Sebab bukan pegi hari cuti ke apa kan.So, memang santai.Melilau la kau cari chalet yang best.Itu pasal kalau nak  ikut aku jangan bagi aku STRESS.haha memang saja aku tinggal karang. haha

Kami bermalam di RUSILA [ nama tempat tu la ] chalet ni biasa aku lepapk kalau datang terengganu.Best juga tempat dia.Ada juga la bilik - bilik.Macam homestay.


kami bermalam di chalet CE WER


Sana tu pantai tau --> mandi2 katako..


best juga -->RM 80 [ siap - siap rege aku letak .tak payah tanya berapa ]


tilam yang bawah tu aku baru tarik keluar dari bawah katil.Boleh lepak - lepak kat bawah juga


TV la kecik je.Sayup je lubang idung si ammar dejavu aku nak nengok 


ada aircond juga ada kipas juga


nah !! aku kasi nampak no tepon sekali
 [ ini kiranya aku buat IKLAN percuma la.Apa la salah share share benda best .. haha ]


No comments:

Post a Comment