Sunday, July 22, 2012

JJCM NS-PHG -TGNU2012 - part 4

Pagi dalam pukul 8.30 pagi keluar untuk meneruskan MAKAN yang seterusnya.hehe

Misi mencari sarapan pagi.

1st day - nasi lemak ikan dengan nasi minyak ayam ... keropok lekor 2 hengget.roomate makan nasi dagang.
hambek kau....haha

Mana cukup makan sebungkus.Kecik portion dia.Dah la aku memang kuat melantak.haha.Lepas tu terus ke PASAR PAYANG.

*** gambar gambar jalan jalan lepas ke pasar payang nanti aku UPLOAD later ek.Sebab dalam kamera roomate.Aku kan busy sopim..

Lepas ke pasar payang kami terus ke NACC -- nor arfa craft compleks.


cuci mata sikittt...sambil lalu tu ambik gambor la.sebab parking depan kodai ni.


Ketupat Sotong --> akhirnya...dapat juga aku makan.Tanya kat pekerja nor arfa.


Restoren Lempeng ni dekat RUSILA.Rupanya dekat sangat dengan chalet yang aku duduk tu.Adoiyai !! lalu lalang tak perasan.Memang sotong la kau izan...


Roomate tebiat usha laut tengah panas matahari rembang --> sebab petang tu nak mandi pantai.Best kan?Next time kami pergi lagi [ insyaallah ] .. jom la ikut, cuma takut tak tahan je la.sebab konsep kami adalah jalan jalan cari makam sampai kembung..haha

No comments:

Post a Comment