Thursday, July 26, 2012

HR Managment

Aku dah mula kelas hari sampai hujung minggu depan.Berbekalkan tempoh 2 minggu ni aku kena PULUN habiskan kelas jugak.Apapun yang terjadi kelas MESTI HABIS.Kalau tak?siap la kau mak temah kuar MEMO.-->hambek !!

Alhamdulillah, pelajar masih dalam golongan medium leaner [ aku sendiri letak ], aku cakap bebel bebel kat depan,sap sap soi.Paham tak paham aku pun tak tau sebab semua bila aku tanya 'Boleh buat tak ni?..Paham tak?' memasing muka macam mintak penampo.Malas nak bising bising aku pun amik pen kertas semua ' Awak bincang dalam kumpulan,cuba fikirkan apa nak buat.Kalau tak paham JUMPA SAYA'.Hantar harini juga.Udahnya,tercangak cangak muka memasing.Maklumlah, 3 minggu cuti.Nak pulak puasa la kononnya kan.

Aku tunggu pun tercangok la kat meja aku tunggu mereka datang untuk disemak sebelum aku suruh transfer kat PC.Senang, sebelum taip jumpa aku.Kalau tak, jenuh nak meREJECT.

Sapa sapa yang tak tahu kami punya pekerjaan meliputi semuanya.Dari pelajar masuk sampai pelajar keluar memang kami uruskan.Segala persiapan untuk mengajar juga kami kena buat sendiri.Kadang jadi mak supir,kadang jadi kakak kedai potostat.Kadang jadi jaga..semua pun boleh.


Jadual aku untuk sessi 2/2012

No comments:

Post a Comment