Wednesday, July 25, 2012

Ruang Tamu

Ruang Tamu saya yang agak 'masam' --> bila nak buat transformasi ni izan oi ....


Tiba tiba nak 'kutuk' ruang tamu sendiri [ kau orang jangan berani rani nak cakap apa apa...aku je boleh cakap ] :: sendiri kutuk sendiri JAWAB.

@----> Langsir tu bila nak tukor? =====> Eh,bio la aku beli mahal tu.Nak pakai sampai RABAK.sukati aku....

@---->Kerusi tu macam besor sangat la, penuh ruang =====> Eh,best apa.Boleh lepak lepak tido tido atas tu..empuk...haha

@----> TV tu tukor la LED 42" ====> pssstttt !! saja je nak pakai yang gemuk cam haku ni.Baru pueh.LED tu aku buh dalam jamban je.Stok tengok sendirik...fedulikk

@---->Pakai la ESTEROk ====>muahaha...nampak klasik sikit.OLD SEKUL la kata kan...nampak classic bukan?Atas Tv ada anntena ;; umah kau ada??

@---->eh eh plestik atas lemari tak bukak lagi ====>haha..senang nak buang habuk la..

@---->psssttt !! apa benda je dalam lemari tu ====> ha ah ek..aku pun semak sebenarnya...tak apa nanti aku 5s kan dia.

Ok ok..dah la tu.sikit sikit cukup la kan...Jangan la lelebih derrrrr.....kang majuk pulak kusi umah aku nanti.

No comments:

Post a Comment