Monday, September 17, 2012

D'elise Setori .. Eh Eh Dah nak siapp da !!

Kalau loan dah lulus, payment pun gomen dah buat.Hah baru nak kata 'confirm la ini rumah saya'.Oh adalah sangat teruja.Dan macam bias ala rutin mingguan.Aku & roomate akan pantau pembesaran.Hah ! gitu.Kalau dibuatnya tumbesaran terbantut kan ke boleh jadi sewel kejap.Loan kau kena bayar tp?tumbesaran rumah terbantut.Hah padan muka aku.Sebab tu kalau nak beli rumah kena tengok jugak sapa la propety dia.Kalau ala ala je...urm, thinking thinking first ok.Kalau tak?harus kau merana bila tumbesaran rumah terbantut.

Aala, cerita elbih lebih pun bukan orang paham.Kan orang suka tengok gambor je.[ aku sebenarnya ].Eh kenangan ni tak tau la bila akan datang tau dalam hidup.Best what, kalau kita simpan memori memori indah ni [ alamak?? nak burn dalam CD la gambar ni...kan apa apa jadi ada back up ]


Nak siap dah

Tengok dari jauh je

Dah clear kawasan sekeliling tu

ops !! pagar dah start buat


Oh sudah cat tembok

wheww !! pintu pagar dah ada 

Mari ngecheck belakang pulak

Saliran

Oh dalam juga ek

?? aku pun tak tau apa benda

*layan je la gambar ek*

No comments:

Post a Comment