Tuesday, September 11, 2012

KL La Sangat ...

Whew !! tak payah mana nak KL sangat la oi..Tiba tiba teringat pulak kata kawan lama ' aku duduk kampung kejap je zan, dalam 2 tahun macam tu la.Tak boleh lama la zan.JIWA KL kan?'..chait !!.Mujur aku tak pengsan masa dengar statement tu ok.

Aku?tak ada la sampai jiwa KL sangat der.Tapi ye la ko,aku memang suka pegi sana sebab kebanyakkan barang ada.Bukan kata kat area aku ni tak ada.Cuma pilihan tu tak berapa banyak la kan.Eh eh aku layan apa, tesco, jusco,giant malahan zemart ok.Tak ada la KL sangat.Cuma aku suka jalan jalan ke sana sebab banyak benda kita boleh cari dengan harga yang boleh diterima akal.Tak kan nak suruh aku pegi kat utara plak nak jalan jalan sopim kan.

Kalau sebut pasal jalan TAR, SOGO memang tak sapa boleh nafikan la.Tempat tumpuan orang pada hujugn minggu, sale ke tak sama je ramainya.Kalau macam aku kan suka pergi hari sabtu.Sebab ada pasar malam.Hah ko, makanan tak payah cerita la.Macam macam ada.Antara larat tak larat je la nak makan.

Kadang aku suka jalan ke pavillion.Bukan sebab taste tinggi, haish !! tak la oi.Sebab sana pun ada juga barang yang murah.Tak ada la semuanya mahal mahal belaka kan.Ada je pun gula gula duposen.Cuma mungkin ada yang anggap mahal sangat dan tempat untuk golongan atasan sebab butik butik kat situ high class sama macam klcc.Ye la nama pun barangan updated memang la.Tapi kita tak payah nak update sangat.Lagipun sana banyak yang ikut 4 musim tu.Kalau dah hujung hujung tu nanti ada la SALE.Gitu la kekdahnya.Aku suka jalan jalan cuci mata penatkan kaki.Tapi last last aku ke sogo jugak.Tak pun sungai wang plaza...apakah??...haha

Ok sekian untuk kali ni...ingat ek aku ni bukan la KL sangat...ku sedor ku dari mana asalnya, yang pastinya ku bangga menjadi anak malaysia...

No comments:

Post a Comment